سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت شرکتی

شاید در اوایل کار خود که محتوای بصری ندارید احساس کنید که محتوای کافی برای ایجاد یک وب سایت شخصی ندارید پس ارزش وقت گذاشتن ندارد، اما به دو دلیل اشتباه می کنید:

 اول اینکه، حتی اگر فقط اطلاعات یک صفحه را داشته باشید، قرار دادن آن در وب سایتی تحت عنوان yourname.com همچنان ارزش آن را دارد که فقط مقداری املاک و مستغلات در وب داشته باشید و کار را آسان تر کنید. مدیران را استخدام کنید تا شما را پیدا کنند، درباره شما بیاموزند و با شما در تماس باشند.


ثانیا، و مهمتر از آن، شما بیش از آنچه که احتمالاً تصور می کنید، باید یک وب سایت را با آنها پر کنید. برای کمک به شما، فهرستی از مواردی که باید در وب سایت شخصی خود قرار دهید (و بله، چند مورد) ارائه کرده ایم. چیزهایی که باید به هر قیمتی از آنها اجتناب کنید).


1. شامل موارد زیر باشد

از همان ابتدا که با سایت ساز، سایت خود را می سازید، هنگامی که افراد وارد سایت شما می شوند، می خواهید آنها متوجه شوند که شما کی هستید، چه کار می کنید و به دنبال چه چیزی هستید.


بنابراین، در جایی که به راحتی قابل دسترسی است (به طور ایده آل صفحه اصلی یا صفحه "درباره" شما)، باید خلاصه ای را - که بیش از دو تا سه پاراگراف طولانی نیست - شامل مهم ترین چیزها در مورد شما باشد. این می تواند شامل شرکت های بزرگی باشد که شما دارید. برای پروژه‌هایی که روی آن‌ها کار کرده‌اید و به آن‌ها افتخار می‌کنید، «فوق‌قدرت» خود به‌عنوان یک حرفه‌ای و حتی کمی شخصیت. تصور کنید افرادی به سایت شما می‌آیند و فقط این بخش را می‌خوانند. دوست دارید چه چیزی بگیرند. دور؟


اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، توصیه‌های الکساندرا فرانزن را بررسی کنید که چگونه به مردم بگویید که چه کاری انجام می‌دهید و به خاطر بسپارید – سپس آن را به بیوگرافی مکتوب خود ترجمه کنید.


اجتناب: داستان زندگی شما

همانطور که گفته شد، در حالی که شما قطعاً می خواهید یک داستان جذاب در سایت خود بگویید، زندگی نامه خود را در اینجا نمی نویسید! وب سایت شخصی قرار نیست ساعت ها را صرف کلیک کردن در اطراف خود کند.


بنابراین آن را کوتاه و سریع نگه دارید – قول می‌دهم مردم از دو پاراگراف خوش‌نوشته بسیار بیشتر از دو صفحه به دست آورند.




2. شامل: نمونه هایی از بهترین کار شما

این روزها، متخصصان خلاق اغلب با وب‌سایت‌های شخصی خود به‌عنوان نمونه کارها رفتار می‌کنند، جایی که کارهای خود را به‌گونه‌ای جمع‌آوری می‌کنند که دیدن آثارشان را برای مدیران استخدام آسان می‌کند. اگر شما یک طراح، هنرمند، عکاس یا مانند آن هستید، قطعاً باید همین کار را انجام دهید. (Squarespace گالری هایی را ارائه می دهد که به شما کمک می کند تا به راحتی این کار را بسازید.)


اما حتی اگر در زمینه بصری خاصی نیستید، می توانید (و باید!) نوعی "گالری" از آثاری که به آن افتخار می کنید ایجاد کنید. اگر نویسنده هستید، این می تواند کلیپ هایی برای مقالات باشد. شما در سرتاسر وب، عکس‌های مقالات چاپی، یا پیوندهایی به کتاب‌هایی را که مشترکاً نوشته‌اید یا ارواح نوشته‌اید، منتشر کرده‌اید. اگر در زمینه بازاریابی فعالیت می‌کنید، می‌توانید نمونه‌هایی از کمپین‌هایی را که اجرا کرده‌اید یا شرح رویدادهایی را که به انجام آنها کمک کرده‌اید، اضافه کنید. اگر در زمینه فروش یا توسعه کسب و کار هستید، سعی کنید در مورد برخی از شرکت هایی که به آنها یا از آنها فروخته اید صحبت کنید، یا در مورد اعداد فروش خود ایده ای ارائه دهید (البته بدون ارائه هیچ چیز اختصاصی). خلاق باشید و مبادا فکر کنید نمی‌توانید کارتان را «نشان دهید» فقط به این دلیل که چیز ملموسی برای نشان دادن ندارید.


اجتناب از: هر قطعه کاری که تا به حال انجام داده اید

شما باید وب سایت شخصی خود را به عنوان یک گالری مدیریت شده از بهترین کارهای خود در نظر بگیرید - نه یک مخزن از تمام کارهایی که تا به حال انجام داده اید. کار، او احتمالاً احساس می کند که خسته است، روی اولین مورد در صفحه کلیک می کند و سپس بقیه موارد را نادیده می گیرد.

این همچنین در مورد هر «کار در حال انجام» صدق می‌کند. اگر نمی‌توانید آن را به رئیس خود تحویل دهید، نباید آن را به روسای بالقوه آینده نشان دهید.


3. شامل: جایی که در سراسر وب هستید

ما می دانیم - وب سایت شخصی شما در واقع تنها املاک و مستغلات شما در وب نیست این روزها؛ من می توانستم ادامه دهم.

و در حالی که سایت شما نیازی به جایگزینی همه این موارد ندارد، این یک راه عالی برای گردآوری همه آنها و یافتن آنها برای افراد آسانتر است. بنابراین، لینک را از بین ببرید! به همه پروفایل های اجتماعی (حرفه ای) خود پیوند دهید. پیوند به هر مخزن کار. پیوند به صفحات نویسنده در وب‌سایت‌های مختلفی که در آنها مشارکت می‌کنید، یا سایت‌هایی که به ساختن آنها کمک کرده‌اید. پیوند به مکان‌هایی که به عنوان متخصص از آنها نقل قول شده‌اید. هر چه که باشد، سایت شخصی شما راهی عالی برای پراکنده کردن شماست. حضور در وب با هم


اجتناب از: پیوندهایی که کاملاً با شغل شما مرتبط نیستند

با این حال، باید از به اشتراک گذاشتن هر گونه پروفایلی که کاملاً با شغل شما مرتبط نیست خودداری کنید. برای مثال، اگر یک طراح یا در زمینه خلاقانه دیگری کار نکنید، فکر می کنم پینترست شما ارتباط کمی با کار شما در آن دارد (بله، حتی اگر The Muse را دنبال کنید).


4. شامل: یک وبلاگ عالی و حرفه ای

سایت شخصی شما مکانی عالی برای به اشتراک گذاشتن افکار و فلسفه های مرتبط با صنعت شما است و یک وبلاگ رسانه ای عالی برای انجام این کار است. این فضایی را در اختیار شما قرار می دهد تا به یک رهبر فکری تبدیل شوید، با افراد بیشتری در سراسر وب تعامل داشته باشید و به‌راحتی شبکه‌تان را در اخبار شغلی‌تان به‌روز کنید. به‌علاوه، این نشان می‌دهد که مهارت‌های نوشتاری دارید—یک امتیاز مهم نیست شغلتان چیست.

اگر فکر می کنید می توانید تا حدودی به طور منظم با آن همراه شوید (حداقل دو یا سه بار در ماه)، پس به فکر اضافه کردن یک وبلاگ به سایت خود باشید. می توانید از آن برای صحبت در مورد پروژه هایی که روی آنها کار می کنید استفاده کنید، نظرات خود را در مورد بزرگ بیان کنید اتفاقاتی که در صنعت شما رخ می دهد، یا به دیگران توصیه می کنید که سعی در نفوذ دارند. (در اینجا 22 ایده برای پر کردن وبلاگ شما با محتوای مفید و منحصر به فرد وجود دارد.


اجتناب از: وبلاگی که 2 سال است به آن دست نزده اید

از طرف دیگر، اگر احساس نمی کنید که می توانید به طور منظم محتوای خوب و متفکرانه بنویسید (بدون اشتباهات دستوری شرم آور)، وبلاگ را نادیده بگیرید. برای یک سایت شخصی خوب لازم نیست، و اگر کسی به سایت شما می آید و می بیند که آخرین پست شما دو ساله است، آنها فرض می کنند که کل سایت قدیمی است.


5. شامل: گواهی هایی که ارزش شما را ثابت می کند

توصیه‌های افرادی که در گذشته با آنها کار کرده‌اید، می‌تواند روشی عالی برای اینکه شما را حتی چشمگیرتر نشان دهد، به خصوص اگر از طرف متخصصان معتبر در این زمینه باشد. می‌توانید از نقل قول‌های افرادی که قبلاً با آنها کار کرده‌اید استفاده کنید. برای نشان دادن مهارت های نرمی که نشان دادن آن ها دشوار است، اجازه دهید شخص دیگری ستایش شما را بخواند تا شما مجبور نباشید، یا به سادگی بیشتر ارزش خود را ثابت کنید.


همانطور که جنی فاس پیشنهاد می‌کند وقتی توصیه‌های لینکدین را درخواست می‌کنید، می‌خواهید برای سایت خود توضیحاتی را با مشخصه بخواهید. یعنی به جای اینکه فقط بگویید: «آیا چیز خوبی در مورد من می‌نویسی؟» سعی کنید مهارت‌هایی را که دارید ذکر کنید. تلاش برای برجسته کردن و تشویق توصیه‌کنندگان خود به ارائه مثال‌ها. انجام این کار به شما کمک می‌کند…


اجتناب کنید: توصیفاتی که به نظر می رسد شما در حال لاف زدن هستید

صفحه ای پر از توصیفات مبهم از افراد مختلف که می گویند «او عالی است!» یا «او بهترین فردی است که تا به حال با او کار کرده ام!» نه تنها غیر صادقانه به نظر می رسد، بلکه تا حدودی به نظر می رسد که شما در حال لاف زدن هستید. ، در واقع به شخصی که سایت شما را می خواند کمک نمی کند بیشتر در مورد شما بیاموزد. بازبینان خود را با دقت انتخاب کنید و از آنها بخواهید که مشخص باشند.


6. شامل: شما، تجسم شده است

در نهایت، مهم است که به یاد داشته باشید که سایت شخصی شما نباید فقط صفحاتی پر از متن باشد، رزومه و نامه همراه شما این موضوع را مدیریت می کند. در عوض، راه هایی را برای تجسم خود و دستاوردهای خود بیابید. شاید این ایجاد یک لوگوی ساده باشد که نشان دهنده شما و چه چیزی باشد. ممکن است شامل یک عکس حرفه ای از خودتان باشد. شاید این کار تا آنجا پیش می رود که آیکون ها یا یک اینفوگرافیک نشان دهنده دستاوردهای شما باشد.

هر چه که هست، به راه‌هایی فکر کنید که تصاویر را افزایش دهید و کلمات موجود در سایت خود را کاهش دهید. این کار سایت شما را زیباتر می‌کند و شما را به یاد ماندنی‌تر می‌کند.


اجتناب از: کلیپ آرت گرافیک

اگر از نظر هنری فردی توانا نیستید، احساس نکنید که مجبور به استفاده از گرافیک های با کیفیت پایین کلیپ آرت هستید (در واقع بهتر است هیچ کدام از گرافیک هایی که سایت شما را به روشی نادرست متمایز می کنند) نداشته باشید. سرمایه گذاری اندکی برای اینکه شخصی به شما کمک کند یک یا دو گرافیک طراحی کنید که واقعاً به شما کمک می کند که برجسته شوید و سپس بقیه سایت را تمیز و ساده نگه دارید. همچنین می توانید از طراح لوگو Squarespace استفاده کنید یا تصاویر یکی از این سایت ها را بکشید. که تصاویر زیبا و رایگان را به هر کسی ارائه می دهد.

می بینید؟ شما بیشتر از آنچه فکر می کردید برای نشان دادن دارید. حالا دست به کار شوید و آن وب سایت شخصی را پر کنید!

 

ببینید افراد دیگر چگونه از سایت های شخصی خود در Squarespace استفاده می کنند!